Opel Speedsteri aastatoodanguks on esialgu planeeritud 3000 autot ja kõik need jäävad Euroopasse.

Speedster saab Lotuse rekonstrueeritud alumiiniumšassii, mille külge kinnitatakse plastmassist keredetailid. Nii on väikese kaheistmelise sportauto omakaal ainult 870 kilogrammi, teatati emafirmast Eestis Opeleid müüvale aktsiaseltsile Viking Motors.

Auto tuleb keskmootoriga ja tagarattaveoga. Masina muutmiseks ostjatele huvipakkuvamaks varustatakse Speedster terve rea lisadega, nagu ABS pidurid, õhkpadjad, istmete ning tagasivaatepeeglite elektrilise reguleerimise ja veel palju muuga. Samas ei ole autol roolivõimendit ja teisi seadmeid, mis pole omased tõelistele sportautodele.

Speedsteri baasmootoriks on uusim neljasilindriline 16-klapiline 2,2- liitrine 147-hobujõuline ECOTEC mootor. Sama mootor on ka kompanii teisel hiljuti müügile tulnud uudistootel Opel Astra baasil tehtud kupeel. Käigukastiks on sportlik viiekäiguline manuaalkast.

Tänu oma kergusele saavutab Opel Speedster ka selle mootoriga 100- kilomeetrilise tunnikiiruse 5,9 sekundiga ja tema keskmine bensiinikulu on 8,2 liitrit 100 kilomeetri kohta. Firma andmetel on Opel Speedsteri maksimaalkiirus 220 km/h.

Auto kõigil ratastel on ketaspidurid, ees kasutatakse rehve 175/55 R17, taga 225/45 R17.

Speedsteri pikkus on 3790, laius 1708 ja kõrgus 1112 millimeetrit.

Kompanii juhtkonna arvates ei too Speedsteri tootmisse võtmine firmale erilist tulu, kuid muudab Opeli Imago senisest sportlikumaks.

Kuna tegemist on ekskulsiivse ja küllaltki väikesel arvul toodetava autoga, siis pole Speedsteri tellimisvõimalust Eestis ilmselt oodata enne tuleva aasta lõppu.