Nõukogude ajal elanule selline võrdlus küsimusi ei tekita, sest viin oligi mõõtühik. Torumehele tuli anda „poolik” ja traktoristile „paar poolikut”. Õigupoolest tuli „muhk” välja enne 1961. aasta rahareformi ja maksis 18 000 rubla, kuid põhiline tootmine ja müük jäi siiski aega, kui rahatähtedelt oli üks null kaotatud.

Kui tulla tänapäevaste võrdluste juurde, siis 1800 rubla tähendas umbes 20 keskmist kuupalka. Tänapäeva Eestis tähendaks see keskmise brutopalgaga arvestades umbes 25 000 eurot, netopalgaga umbes 21 000 eurot. Seega oli „muhk” jube kallis auto, tänapäeval saab mikroauto kaks korda odavamalt, näiteks Renault Twingo hinnad algavad 9250 eurost.

Legend legendiks, hinnad ajas muutusid ja see lugu ei ole koht, kus hakata võrdlema liiduvabariikide erinevusi ja viinahinna dünaamikat, kuid fakt on, et ZAZ-­965 oli Nõukogude Liidu kõige odavam auto.