Saksa firma esindajate sõnul on seekord tegemist kontseptsiooniautoga, kuid analoogiline mudel tahetakse seeriatootmisesse võtta 2004. aastal.

Suurim vahe seisneb selles, et erinevalt kontseptsiooniautole paigaldatud aeroekraanist saab seeriarodster endale tavalise tuuleklaasi. Veel saab seeriarodster pehme katuse, mis eemaldatakse istmete taga asuvasse süvendisse. Samuti tuleb seeriaauto ainult kaheistmeline, sest tuli säilitada mingisugunegi pakiruum ka kokkupakitud katuse korral.

Rodsterkerega Mini kapoti all asub kas 1,6-liitrine 115hobujõuline Mini Cooperi või 163hobujõuline Mini Coopers Si mootor. Viimati mainitud mudeli esmaesitlus toimub sel kuul Tokyo autonäitusel.

BMW kavatseb Mini mudelitevalikut veelgi täiendada. 2005. aastal on oodata ka universaalkerega Mini müügiletulekut.