Aasta esimeses kvartalis müüs Münchenis peakontorit omav BMW Grupp BMW ja Mini kaubamärgi all ühtekokku 260.462 autot võrrelduna 221.778 autoga aasta varem, ütles ETAle BMWd Eestis esindava ASi United Motors müügidirektor Toomas Pärna. Kasv tuli peamiselt Mini mudelite arvel, mida müüdi tänavu kolme kuuga 27.691 autot. BMW mudeleid realiseeriti 232.771 autot ehk viie protsendi võrra rohkem kui eelmisel aastal.

BMW kaubamärgiga mudelitest saatis kõige suurem müügiedu BMW 7 seeria sõidukeid, mida müügi esimeses kvartalis 52 protsendi võrra rohkem kui eelmisel aastal ehk 11.461 autot, ning X5 seeriat, kuhu kuuluvate autode müük kasvas 35 protsendi võrra 22.926 autoni. Lisaks sellel jõudis tänavu klientideni 10.184 Mini One ja 17.422 Mini Cooperi sõidukit.

USAs kasvas BMW grupi autode müük esimeses kvartalis 16,3 protsenti 54.392 autoni. Märtsis müüs BMW USAs 20.513 autot ehk 18,6 protsendi võrra rohkem kui eelmisel aastal. Mini brändiga mudelid jõudsid USA turule 22. märtsil ehk 35aastase vaheaja järel ning üheksa päevaga müüdi läbi 787 Mini Cooper ja Cooper S autot.

Euroopas oli BMW müügiedu esimeses kvartalis suurim Suurbritannias, kus realiseeriti 47,9 protsendi võrra rohkem autosid kui eelmise aasta samal perioodil. Prantsusmaal kasvas BMW grupi autode müük 28,6 protsenti, Itaalias 23,0 protsenti, Hispaanias 21,4 protsenti ning Saksamaal 7,8 protsenti. Jaapanis jõudis tänavu esimeses kvartalis müüki 15 510 BMWd ja 994 Minit — kokkuvõttes 8,2 protsendi võrra rohkem kui 2001. aastal.

Lisaks autodele kasvas tänavu esimeses kvartalis järsult ka BMW mootorrataste müük. Võrreldes 19 460 mootorrattaga eelmisel aastal tarniti tänavu klientidele 23 251 mootorratast ehk 19 protsendi võrra rohkem kui eelmisel aastal. Sealjuures müüdi täiendavalt 1515 BMW C1 mudelit.