Piisavalt palju uuendusi on tehtud autol nii sees kui väljas, ent päris uue põlve mudelist siiski rääkida ei saa. Muudeti esi- ja tagapaneele, laternaid ja rattaid, lisati neli uut kerevärvi. Sõitjateruumi kujustus ja materjalid vastavad enam nüüdisootustele, ühtlasi õnnestus suurendada sõitjate ohutust ja vähendada sisemusse kanduvat müra.

Ökonoomsusest huvitatuile on tähtis, et nüüdsest pakutakse V-6 kõrval ka neljasilindrilist mootorit — see on uus 2,3-liitrise töömahuga Duratec, mis arendab 153 hj, 47 võrra vähem kui kuuesilindriline. Sama tähtis on ka uue elektrooniliselt juhitava nelikveoskeemi kasutuselevõtt, mis töötab sujuvamalt ja ühtlasi efektiivsemalt. ABS kuulub nüüdsest põhivarustusse.