Lisaks agressiivsele välimusele, saab see masin esimese seeriaautona maailmas naerugaasi otsesissepritseseade, mis võimaldab mootori võimsust mõne sekundi jooksul hoida tavalisest suuremana 200 hobujõu võrra. Need süsteemid on praegu väga populaarsed nn tänavavõidusõitudel osalejate seas.

Uus auto on ehitatud Itaalia De Tomaso Mangusta baasil, kuid on saanud omalaadse, ainult talle kuuluva keredisaini. Selle agressiivne esiosa disain harmoneerub rattakoobaste laienditega ja auto pakiruumil asuva võimsa spoileriga, kirjutab AutoExpress.

Auto kapoti all on uus V8 mootor, mis modifikatsioonist olenevalt võib olla 325 kuni 765 hobujõuline. Kui siia lisada naerugaasiga 3-7 sekundiks lisanduvad 200 hobujõudu, saab 965 hobujõulise jõuallika. Viimast versiooni hakatakse aga valmistama ainult USA turu jaoks.

Uus auto on küllaltki kallis - Inglismaal hakkab 465 hobujõuline modifikatsioon maksma 85.000 naela, millega saab samas osta 400hobujõulise BMW Z8 ja ülejäänud raha eest veel ka väikese linnaauto Daewoo Matiz.