Mazda2: kaalujälgija
• kasutasid kere kaalu vähendamiseks (ja tugevamaks muutmiseks) ning hingede tugevdamiseks tugevat ja ülitugevat terast;
• lühendasid tagavedrustuse tagumist hooba ja võtsid eesmiste hoobade juures kasutusele avatud läbilõike põhimõtte;
• tegid mootorikatte kinnitusmehhanismi väiksemaks ja hinged õhemaks;
• eemaldasid jalgealuse katalüsaatori (1,3-liitrisel mudelil);
• paigutasid õhuvõtuava
radiaatorikatte peale (kõrvaldades vajaduse resonaatori ja deflektori järele);
• lühendasid kaablikimpusid;
• asendasid ustes paiknevate kõlarite magnetid neodüümist magnetitega ja võtsid kasutusele ühest tükist koosneva plastmasskorpuse;
• vähendasid sõiduki pikkust 40 mm ja kõrgust 55 mm võrra.
Need kaalu vähendavad meetmed teevad uuest Mazda2-st kütusekulu ja CO2 emissiooni osas tõelise teenäitaja, sest sõiduki kütusekulu on B-klassi autode seas üks madalamaid (standardvõimsusega 1,3-liitrine bensiinimootor tarvitab kombineeritud tsükli puhul kõigest 5,4 liitrit kütust 100 km kohta) ja CO2 emissioon on ainult 129 g/km