Auto kujutab endast aasta tagasi Tokio autonäitusel esitletud ideeauto RX-EVOLV edasiarendust, kirjutab AutoExpress. Masina kapoti all on Mazda uusim rootormootor RENESIS. Isegi rootormootoritele ebahariliku pöörlemiskiiruse, 10.000 pööret minutis juures on uue jõuallika võimsus 280 hobujõudu.

Kuna mootor asub esisilla taga, on auto juures saavutatud peaaegu ideaalne kaalujaotus esi- ja tagasilla vahel. Nagu ehtsatel võistlusautodel, käivitatakse mootor kabiinist kahe nupu abil.

Kuigi esialgu oli plaanitud uus neljaukseline sportauto tootmisesse võtta juba sel aastal, lükkub see nüüd aasta võrra edasi. Edsilükkamise põhjus on rootormootoris, mille väljaheitegaaside puhtus ei vasta Kalifornias kehtivatele nõuetele.

Firma esindajate sõnul loodetakse väljaheitegaaside puhtus aastaga viia normide piiridesse ja siis saab autot hakata müüma kõikidel turgudel üheaegselt.