Elektriveokite arendamisega loodetakse lüüa kaks kärbest korraga: nii saab loobuda fossiilkütuste kasutamisest transpordisektoris, lisaks väheneb sõidukite tekitatava saaste (olgu siis selleks heitgaasid või müra) hulk. Esialgu on MAN elektriveokite arendamisel valinud sõiduautode maailmast tuttava tee: elektrilise südame saavad varem sisepõlemismootorit kandnud veokid. Seetõttu näeb uus elektriveok kaugelt vaadates välja nagu iga teinegi MAN TGM 6x2. Auto erilisusest annab aimu vaid esipaneelil olev kleebis, mis hoiatab kõrgepinge eest. 

Diislit asendab elekter 

Elektri jõul liikuv MAN eTGM-i konstruktsioon on iseenesest lihtne. Autolt on eemaldatud kõik sisepõlemismootorile omased detailid, neid asendavad aga elektrimootor, elektroonika ja akud. Akud on peidetud veoki raami külgedele ja osaliselt kabiini alla, kompaktne elektrimootor on aga peidus raami keskel. Elektrimootoril on seejuures hobujõude korraliku diiselmootori jagu ehk 360, njuutonmeetreid aga suisa enneolematu hulk, 3100.