Uuringus on arvesse võetud nii ettevõtte tegevusega seonduvad keskkonnanäitajad kui keskkonnasäästlikkuse kuvand.

Vastavalt Interbrandi aruandele hoiab Toyota esikohta tänu asjaolule, et juba alates 1990. aastate algusest on ettevõtte tegevus lähtunud keskkonna jätkusuutlikkuse ja säästlikkuse tagamisest.

Jätkuvalt on keskkonnasäästlikkus nii esmane juhtimisprintsiip kui kogu ettevõtte töökultuuri alus.

Rohelise mõtteviisi põhiliseks väljundiks on olnud hübriidsõidukite seeriatootmisse juurutamine. 2012. aasta aprilliks oli Toyota kogu maailmas müünud üle 4 miljoni hübriidsõiduki, neist Euroopas ligi 430 000. Käesoleva aasta lõpuks plaanitakse suurendada Euroopas Toyota ja Lexuse täishübriidsõidukite turuosa 14 protsendini.

Koos müüginumbrite kasvuga suureneb ka erinevatele vajadustele vastavate keskkonnasäästlike sõidukite valik: alates sellest aastast kuuluvad Toyota Euroopa hübriidideperekonda lisaks Toyota Priusele ja Toyota Aurisele veel seitsmekohaline Toyota Prius+ ja Toyota Priuse pistikhübriid (Plug-in Hybrid).

Esmaesitluseni jõudis käesoleval aastal ka maailma esimene B-segmendi auto Toyota Yaris Hybrid.

Teel täiusliku öko-auto väljatöötamise poole peab Toyota oluliseks jätkusuutlikkuse tagamist kõikides valdkondades. Eesmärgiks on võetud vähendada nii tootmis- kui müügiprotsessi süsinikuemissiooni, samuti vähendada uus- ja taaskasutuse abil loodusvarade kasutust.