“Ma lihtsalt ei saanud nendest asjadest aru,” rääkis Lutz. “Need olid kaugelt kõige suuremad pettumused, mida ma olen näinud. Nende kohta ei ole ühtegi head sõna öelda, kui siis vaid see, et nad olid valminud õigeaaegselt.”

Lutz juhatas 90-ndatel vägesid Chrysleris, kui selle disainid otsekui tuhast tõustest maailma tippu tõusid. Lutz värvati General Motorsisse eelmisel sügisel.

Buick Regali ja LeSabre disainide tagasilükkamine tähendab vähemalt 12 kuulist viivitust uute mudelite tootmisesse jõudmise graafikus.

Buicki müügid langesid möödunud aastal kõvasti ja vaid seitsmekohaline SUV Rendezvous suutis korralikke numbreid näidata. Riviera võeti nõudluse puudumise tõttu sootuks tootmisest maha.