Detroidi autonäitusel lansseeritud GS on Lexuse esimene All-Wheel-Drive mudel. Sõiduautos on peidus intelligentne Vehicle Dynamic Management (VDM) süsteem, mis monitoorib erinevaid sensoreid ja ennetab sõiduki külglibisemist kontrollides pidurite ning ahendusseadise tööd.

Uuendatud 4.3-liirine V8 mootor ja uus 245-hj V6 mootor vahetavad välja praeguse reasmootori. GS mudelite V6 ja V8 mootoreid täiustab 6-käiguline intelligentne automaat-jõuülekanne, millelt võib vajadusel üle minna ka manuaalsele käiguvahetusele. Selline kombinatsioon tähendab kiiremat ning sujuvamat kiirendust ja väiksemat bensiinikulu. Uus 4-tasemeline vedrustuse (Adaptive Variable Suspension — AVS) süsteem võimaldab juhil seadistada amortisaatorid vastavalt teeoludele ja sõidukiirusele.

Uues GS mudelis leiavad kasutaust ka autotööstuse uusimad tehnilised saavutused. Standardvarustus sisaldab võtmevaba (SmartAccess) süsteemi, mis lukustab ja avab ukse juba käepideme puudutamisel ning käivitamiseks piisab vaid Start-nupule vajutamisest — võti ise võib olla tavapäraselt taskus.

Rehvi rõhuandurite jälgimise (Tire Pressure Monitoring -TPM) süsteem tuvastab ja teavitab juhti hoiatustulukesi vilgutades rõhu langemisest ühes või mitmes rehvis. Süsteem vähendab rehvide kulumist ning juhitavuse kaotamise võimalust. Isekeeravate esilaternate (Adaptive Front Lighting — AFL) süsteem tagab tõhusama valgustuse ja nähtavuse ka järskudes kurvides.

GSi standardvarustusse kuuluvad põlveturvapadjad nii juhile kui kõrvalistujale ning erisuunalistel kokkupõrgetel turvalisuse tagamiseks on esi- ja külgakende ette avanemas turvakardinad.

GSi lisavarustusse kuulub vigastusi ennetav ja kiirust vähendav Pre-Collision System (PCS). Millimeetri täpsusega radar tunneb ära teel olevad takistused. Pre-Collision arvuti arvestab sõiduki kiirust, pöördenurka, kõrvalekallet ja annab käsu pingutada esiistmeturvavööd ning rakendada maksimaalne pidurdusjõud.

2006. aastal lisandub GS lisavarustusse tagurdamisel vaatevälja ulatust suurendav kaamera, mis on ühenduses auto navigatsioonisüsteemiga. Tagurdamisel projekteerib see sõiduki taga oleva vaatevälja navigatsiooniekraanile salongis ning näitab täpse parkimisasendi vastavalt rooli keeramise asendile.