Volga autotehase direktori Mihhail Dobõno sõnul on kindlaks määretud isegi täpne kuupäev. Esimene Kalina moneeritakse tehase peakonveieril kokku 2004. aasta 23. septembril, teatab Ladaonline. 2004. aastal kavatsetakse kokku panna 12.000 kuni 18.000 seda marki autot. 2005. aastal tahetakse toota juba 60.000 autot. 2006. aastal peab just nende masinate valmistamiseks mõeldud uus peakonveier saavutama täisvõimsuse 230.000 masinat aastas. Enne konveierile valmistatakse Kalinat ka katseautode tehases.

Kalina uuele mudelitereale on ette nähtud mootorid alates 1,3 liitrist kuni 1,8 liitrini. Kõik need mootorid vastavad Euro-3 nõuetele.

Togliattis on kokku pandud ja valmis väikeseerialiseks tootmiseks ka Lada-Rodster - esimene Venemaal seeriatoodangusse minna võiv lahtine sportauto.

Uus auto konstrueeriti VAZ 118 Kalina baasil, mille telgede vahet vähendati 100 millimeetri võrra, teatab Venemaa internetiportaal Auto.ru. Lada-Rodsteri jõuallikaks on kaheliitrine 16klapiline 105hobujõuline mootor. Rodsteri loojate sõnade kohaselt kiirendub Lada-Rodster 100kilomeetrise tunnikiiruseni üheksa sekundiga ja tema maksimumkiiruseks on 200 kilomeetrit tunnis.

Lada-Rodster on varustatud Recaro sportistmetega ja auto eemaldatav katus ei kao mitte pagasiruumi, vaid laotub selle peale. Viimasel moodusel on siiski ka kaks suurt puudust - kui pehme katus on pagasiruumi peal, ei pääse pagasile ligi ja lahtiselt pakiruumile laotuv katus võib kergesti määrduda. Nende probleemide kõrvaldamise kallal töötavad praegu AutoVAZi insenerid.

Kuigi masin on väikeseerialiseks tootmiseks peaaegu valmis, ei alustata ka selle valmistamist siiski enne 2004. aastat.