GfK Custom Research Baltic poolt läbi viidud uuring näitab veel, et 36% kasutab internetti suhtlemiseks sõprade ja tuttavatega erinevate suhtlustarkvaralahenduste (MSN Messenger, Skype jne) vahendusel.

Filme, muusikat või pilte laeb internetist alla igapäevaselt tervelt 16% internetikasutajatest ning vähemalt korra kuus 22%. Online mänge harrastab igapäevaselt 7% ning vähemalt korra kuus 12% internetikasutajatest.

„Uuringutulemused toovad välja, et erineva taustaga inimestel on erinevad põhjused interneti kasutamiseks. Huvitav on vaadata, millised need põhjused erinevatel internetikasutajate gruppidel on,” kommenteerib uuringu läbiviija, GfK Custom Research Baltic Eesti divisjoni juht Mauri Sööt.

„Näiteks on kõige agaramad e-posti kasutajad juhid, spetsialistid ja ettevõtjad. Võrgust uudiste lugejate seas annavad aga tooni teiste kõrval enam koduperenaised. Interneti suhtluskeskkondi kasutavad teistest palju tihemini noored vanuses 15-25 eluaastat.

Internetipanganduse sagedaseimad kasutajad on ettevõtjad ja inimesed, kes on ise endale tööandjaks. Internetis poodlevad sagedamini tudengid ning väiksema sissetulekuga inimesed,” selgitab Sööt eri sihtgruppide harjumusi.

Piltide, filmide ja muusika allalaadijate hulgas on enim noori internetikasutajaid, aga ka tudengeid ja koduperenaisi. Samuti on interneti meelelahutuslikum külg ligitõmbavam vallalistele, kes ühtlasi on suurimad suhtlustarkvara kasutajad. Internetimängud on enim levinud töötute internetikasutajate seas.