Kontseptsiooniauto Genesis põhineb Hyundai täiesti uuel tagarattaveoga platvormi prototüübil, mis annab märku ettevõtte soovist köita auto sõiduomadustele suurt tähelepanu pööravaid juhte. Genesise jõuallikaks on Hyundai poolt hiljuti välja töötatud Tau DOHC 32 klapiga V8 mootor.

“Kontseptsiooniauto Genesis väljendab Hyundai erilist soovi pakkuda maailmaklassi tooteid kõikidele tarbijasegmentidele,” ütles John Krafcik, Hyundai Motor America tootearenduse ja strateegilise planeerimise asepresident. “Genesisel on tootena ainulaadne positsioon — auto on täiesti uus, väga heade sõiduomadustega, sel on tagarattaveoga platvorm, suure võimsusega jõuallikas ning edumeelne tippklassi disain — ja selle hind on tunduvalt väiksem kui 30 000 dollarit.”

Kontseptsiooniauto Genesis tunnusjooneks on tagarattaveoga arhitektuur, mida kasutatakse USA turule mõeldud Hyundai puhul esmakordselt. Tagarattaveost tuleneb auto esi- ja tagasilla kaalujaotus 53:47, mis annab autole parema juhitavuse ja teelpüsivuse.

Suurepärased sõiduomadused tingivad ka täiesti uus Tau 4,6-liitrine V8 mootor, ZF 6-käiguline automaatkäigukast SHIFTRONIC®, käsitsilülitusega ja piiratud libisemisega diferentsiaal.

Vastavalt Hyundai eesmärgile pakkuda juhtivat ohutustehnoloogiat on kontseptsiooniautol Genesis maailmaklassi aktiivsed ja passiivsed ohutusfunktsioonid, mis nii väldivad õnnetusi kui pakuvad reisijatele kokkupõrke korral maksimaalset kaitset. Genesis jätkab Hyundai traditsiooni pakkuda standardvarustuses kõige tähtsamaid aktiivseid ohutustehnoloogiaid, nagu elektrooniline stabiilsuskontroll (ESC), veojõukontroll, 8 turvapatja ja aktiivsed peatoed.