Näidatakse ka täiustatud Avensis Versot ja RAV4 ning uusi mootoreid Avensisele, ent kõige huvitavam eksponaat suurel stendil on ikkagi ideeauto CS&S.

Kujult klassikaline barchetta jääb suuruse poolest MR2 ja Celica vahepeale.

Kaks lisaistet asuvad istmepaari seljatugede taga olevate luukidena avanevate voolundite varjus. Juhi kõrvalistme saab samuti muuta luugiks ning katta sellega auto seistes sõitjateruumi ava.

Keskasendis 1,5-liitrine bensiinimootor käitab tagarattaid, esirattaid aga üsnagi võimas elektrimootor – järelikult on nelikveo lülitumisel võimalik saavutada hea kiirendusvõime, keskmine kütusekulu jääb aga sellegipoolest väikeseks.

Auto kujustus pärineb firma Lõuna-Prantsusmaal tegutsevalt stuudiolt ED², sõiduk on varustatud keeruka info- ja sidesüsteemiga TST, mille käsitsemine olevat arvutitega harjunud inimesele siiski lihtne ja loogiline.