Austraalias on luksusautoks loetaval Monarol teine tarbijaskond ja sestap püüti teha kõik võimalik, et müra summutada. USAs, vastupidi, arvatakse vastne 340 hj sõiduk nn muskelautode hulka ja vastavalt taheti saada ka entusiasti kõrvale armas lõrin.

Prooviti GTO 1964. aasta mudelit ning 2002. aasta Chevrolet Corvette’i (mis samuti teeb “õiget” häält). Loomulikult tuli heli viimistlemisel arvestada maksimaalse lubatud müratasemega 80 dB. Auto põhja all on nüüd kaks sõltumatult töötavat väljalaset, kumbki nelja silindri tarvis: kaks reaktorit, kaks resonaatorit, kaks summutit, roostevabast terasest torud vasturõhu kahandamiseks. Summutite vooluteede pikkused on erinevad, millega saavutatakse lõrina tekitamiseks vajalik disbalanss. Prooviti 14 kombinatsiooni, väljavalitu ilmselt garanteerib iseäraliku naeratuse autogurmaani näol.