“Me oleme kindlad, et vajame “selline auto peab olema!” mudeleid,” ütles Põhja Ameerika GM-i president Gary Cowger.

“Sellisteks näideteks on Cadillac XLR ja CTS ning Chevy SSR. Me tahame muuta uuesti huvitavaks Pontiaci ja Buicki. Viimane on meie jaoks prioriteet ja uute autode välimus peab olema ligitõmbav, muidu inimesed sisse ei vaatagi.”

General Motors usaldas uute mudelite arenduse Bob Lutzile, kes töötas 90-ndate alguses üles Chrysleri mudeliterivi.

Buickil oli huvitav roadsterist ideeauto Bengal, kuid hiljuti teatati, et see tootmisesse siiski ei lähe.

“Bengal ei toiminud, kui olime ta tootmiskõlbulikuks teinud,” ütles Cowger.

Tootmiskõlbulikuks muutmise all mõtles Cowger ilmselt seda, kui auto oli kohandatud universaalsele platvormile ning sinna olid paigaldatud standardsed osad. Ideeautode ehitamistel selliste nüanssidega tavaliselt ei arvestata ning täiesti uutest detailidest väikese seeria autot teha ei ole mõtet, see ajaks masina hinna liialt kõrgeks.

Käivad kõlakad, et GM kavatseb Pontiac Azteki veel sel aastal ümber disainida ning suhteliselt edutut mahtuniversaali ei võeta veel tootmisest maha. Aztek saab ilmselt täiesti uue tagaosa disaini.

“Me ei ole Aztekiga veel alla andnud,” vihjas Cowger.