Korporatsiooni insenerid kavatsevad sellega seoses teha auto konstruktsioonis mõningaid muudatusi, kirjutab Cars.com.

Pontiac Aztek tuli müügile 2000. aasta suvel ja sattus kohe oma maitsetu disaini pärast kriitikatule alla. Esialgselt oli auto kavandatud sedaani omadustega minivani ja maasturi hübriidina. Kui esimesel aastal kavatseti müüa 25.000 Azteki, siis tegelikkuses oli see arv kõigest 11 201.

Samas sai väike maastur Pontiac Aztek tänavu USA liiklusohutuse valitsuse ümberpaiskumistestil maasturi jaoks erakordselt kõrge hinde — neli tärni viiest võimalikust. General Motorsi esindajad lootsid, et see tunnustus aitab tõsta ka Azteki seni just mitte eriti edukaid müüginäitajaid. Ka see lootus ei täitunud ja nüüd otsustati auto ümber kujundada.

Tootmispaus Mehhiko tehases on kavandatud kaheks kuuks ja tehase töötajad saavad selle sundpuhkuse ajal tasu, mis võrdub 95 protsendiga nende täispalgast.