“Kui te vaatate meie uusi kontseptsioonautosid, siis tõesti üritame me nendega püüda nooremaid ostjaid,” ütles GM-i president Rick Wagoner. “Me läheme püüdma noori kõigis klassides, olgu nad siis kas luksautod või maasturid.”

Cadillac näitas oma universaali ja maasturi segu kontseptsiooni nimega Vizon. Auto saab endale 300 hobujõulise Northstar V8 mootori, mille jõud antakse edasi kõigile neljale rattale.

Oldsmobile esitles 04 kontseptsiooni, milleks on neljakohaline convertible. Katus koosneb kergetest süsinikkiudplaatidest, mis saab istmete taha ära pakkida. Autol on lisaks ka veel kerge riidest katus, mille saab peale tõmmata juhul, kui vihm ootamatult peale satub. Selle auto saatus on sama ebakindel, kui Oldsmobile`i endagi oma, sest GM kavatses viimase nime kasutamise lõpetada.

GMC Terracross omab samuti kergete luukidega katust ning kui need avatakse, siis pakub suur maastur lahtise auto tunde.

Buick esitles Bengali nimelist mudelit, mis on üldjuhul kahekohaline, aga seda saab ka neljakohaliseks kerge vaevaga muuta. Bengal sai endale kuuekäigulise automaatkäigukasti ja häälele reageerivad funktsioonid nagu kojameeste käivitamine jne. Bengal on Ameerika pressi poolt saanud GM ideeautodest kõige suurema tähelepanu ning see auto võib tootmisse jõuda juba lähiaastail. Eelmisel aastal näitas GM üheksat autot, millest kolm on juba tootmises.

General Motorsil on kombeks esitleda ideeautosid ning publiku ja pressi reaktsiooni järgi otsustada, millised mudelid tootmisse juurutada.

“Ma võin niipalju öelda, et mõned neist lähevad kindlasti tootmisse,” ütles Rick Wagoner. “Meil ei ole kindlat protsenti, et kui mitu mudelit me ideeautodest peame tootmisse juurutama, aga me valmistame pidevalt kontseptsioonautosid juurde.”