RX400h

Lexuse SUV-i uus hübriidsüsteem tugineb sünergilise hübriidajami kontseptsioonile. Hübriidsüsteem koosneb eesmisest ja tagumisest elektrimootorist ning 3,3-liitrisest V6 bensiinimootorist, mis annavad automaatse variaatorülekande ja ‘intelligentse’ elektrilise neljarattaveoga linnamaasturi maksimumvõimsuseks on ligikaudu 200 kW/270 DIN hj.

RX400h tippkiirus on võrreldav praeguse mudeli RX300 omaga, kuid tänu kiirendusele — sajani vähem kui 8 sekundiga — on sõiduomadused eelkäijaga võrreldes paranenud.

Uuel mudelil on täiustatud vedrustus, mis on parandanud auto juhitavust ja stabiilsust.

RX400h jõuab müügile 2005. aasta esimeses kvartalis.

Järgmise põlvkonna GS

Uue Lexus GSi stiili väljatöötamisel on saadud inspiratsiooni eelmise aasta oktoobris Tokyo Moto-show’l esitletud ideeautode Lexus LF-S ja LF-X disainist. Uus GS on esimene masstootmisse jõudev Lexus, mis peegeldab Lexuse uut disainikontseptsiooni.

Kõigi mudelite standardsesse turvavarustusse on lisandunud juhi ja kõrvalistuja põlvede turvapadjad ning eesmised ja tagumised kardinpadjad. Auto on varustatud keeruka, radaril põhineva avarii ennetussüsteemiga PCS. PCS süsteem tõmbab enne kokkupõrget esiistme turvavööd pingule ja reguleerib piduriassistendi tööd, mis tagab maksimaalse pidurdusjõu.

Uus reguleeritav variaatorvedrustus pakub võimalust valida nelja režiimi vahel — normaalsest sportlikuni.

Uuenenud GS sisaldab hulgaliselt kaasaegset tipptehnoloogiat: võtmeta käivitus, automaatne rehvirõhu jälgimissüsteem (TPM), parkimisabi ekraan ja intelligentne isereguleeruvate esitulede süsteem I-AFS, mis keerab pööramise ajal ka tulesid.

Uus GS jõuab Euroopas müügile 2005. aasta esimesel poolel.