Põhiline töö käib Fiesta kolmeukselise variandi juures, kirjutab AutoExpress. Esimesena peaks turule jõudma Fiesta ST150, mis saab endale kaheliitrilise 150 hobujõulise mootori. See auto kiirendub sajakilomeetrilise tunnikiiruseni vähem kui seitsme sekundiga ja selle konkurentideks oleksid MINI Cooper S ning Peugeot 206 uus tippversioon. Baasversioonist hakkab Fiesta ST150 erinema veidi moderniseeritud kere, suurte rataste ja sportliku vedrustuse poolest.

Teiseks uudiseks on sellest veelgi võimsam auto Ford Fiesta RS. Paljude vaatlejate arvates hakkab see suures osas sarnanema Birminghami autonäitusel demonstreeritud kontseptsiooniautole.

Ford Fiesta ralliversiooni väljatöötamisega tegeles põhiliselt Fordi Euroopa osakond, kuid selles osalesid ka aktiivselt tehase rallimeeskonna Fors Rallyesport esindajad, kes veidi varel tegelesid ka Ford Focuse ralliversiooni väljatöötamisega.