Ford S-MAX kuulutati võitjaks väga tihedas konkurentsis, kus algselt hindamisele pandud 41-st autost jäi järele 8 finalisti — Citroën C4 Picasso, Fiat Grande Punto, Ford S-MAX, Honda Civic, Opel Corsa, Peugeot 207, Škoda Roomster ja Volvo C30, öeldakse pressiteates.

“Me oleme äärmiselt rõõmsad, et see täiesti uus Fordi mudel on saanud ülima tunnustuse — Aasta Auto tiitli, seda enam, et käesolev aasta oli rekordiliselt konkurentsitihe väärikate võistlejate poolest”, ütles John Fleming, Ford of Europe’i president ja tegevjuht.

“S-MAXi turuletoomisest saati selle aasta kevadsuvel oleme me olnud hämmastunud nii arvamust kujundava meedia kui klientide positiivsest reaktsioonist. Auhind kinnitab meie usku, et Ford S-MAX on eriline ja see on aluse pannud uuele sõidukisegmendi kus segunevad sportliku auto ja mahtuniversaali parimad omadused, luues dünaamilise ja stiilse peresõiduki, mida on rõõm omada”, lisas Fleming.

Ray Hutton, “Aasta Auto” zhürii president kommenteeris omalt poolt:“See oli väga tihe võistlus, kus kõik finalistid olid auga teeninud välja oma koha. Hääletamisest sai selgeks, et zhüriile avaldas muljet Ford S-MAXi kontseptsioon: ruumikas ja mitmekülgne auto, mille sõiduomadused on nagu sportsedaanil. Võit on väljateenitud.”

S-MAX on uus mudel Fordi tooteportfellis ja ta on ka esimene toodangus olev mudel, millel kasutatakse Fordi uue disainisuuna “kineetilise disaini” elemente ning tervet rida uusi juhile suunatud tehnoloogiaid. Ford S-MAXile on Euro NCAP-i kokkupõrketestide tulemusena omistatud maksimaalsed 5 tähte täiskasvanud autosviibija kaitse eest.

Koos uue Galaxy ja Focusega pakub Ford oma mudelivalikus nüüd kokku kolme sõidukit, mis saanud maksimumhinnangu Euro NCAP-is.

“Aasta Auto 2007” on Ford of Europe’il viies kord saada väärikas tiitel. Viimati tõi selle koju I põlvkonna Focus 1999. aastal. 1993 sai “Aasta Autoks” Ford Mondeo, 1985. aastal Scorpio ja 1981. aastal Escort.