Uue Twingo turvasüsteem koosneb koormuspiirajatega eelpingutitest, juhi kõrvalistmel on istmelt väljalibisemist takistavad toed; tagumiste istmete polster on spetsiaalse profiiliga, vältimaks istmelt väljalibisemist (kui vaagnapiirkond libiseb turvavöö sülerihma alt välja) ning juhi kõrvalistujal on uue põlvkonna turvapadi. Turvasüsteem hoiab ära turvavöö alt väljalibisemise ning väldib selle abil rinnakorvi, kõhu- ja jalavigastusi.

Sõltuvalt klientide ohutusalastest nõudmistest, võib uut Twingot nende soovil varustada kuni kuue turvapadjaga: kaks ees, kaks külgmist rindkere turvapatja ning kaks turvakardinat. Juhi kõrvalistuja istmel on esmakordselt Renault’l niinimetatud „3D“ turvapadi. Selle turvapadja kuju ja maht optimeerib kokkupõrke korral jõu jaotust reisija pea ja rinnakorvi vahel.

Uus Twingo näitab Renault’ kogemust ka laste ohutuse tagamise vallas. Juhi kõrvalistuja iste on varustatud standardsete kolmepunktiliste Isofix kinnituskohtadega, mis muudavad lihtsaks lapse turvaistme paigaldamise seljaga sõidusuunas. Taga on pingirea puhul üks Isofix kinnitusega istmekoht, eraldiasuvate tagaistmetega versioonidel on kinnituskohti kaks.

Twingo kereehituses on kaks energiat neelavat deformatsiooni-tsooni, et kaitsta salongi ning kõiki sõidukis reisivaid inimesi. Laupkokkupõrke korral jagavad uue Twingo ukselävi ning uksetala jõu kogu auto pikkusele, et neelata ning hajutada kineetilist energiat.

Uuel Twingol on standardvarustuses Continental MK70 ABS, elektrooniline pidurdusjõu jaotussüsteem ning hädapidurdusabi (EBA). Toimunud õnnetuste analüüs on näidanud EBA tõhusust, sest see vähendab oluliselt pidurdusteekonda. Hädapidurdamise korral lülituvad automaatselt sisse ohutuled.

Mudelil on kiiruse piiraja, püsikiiruse hoidja ning automaatsed esituled, klaasipuhastajad ning tagurdusradar. Neid lisaseadmeid, mis tavaliselt kuuluvad järgmiste autoklasside varustusse, uue Twingo eelkäijal ei olnud.