Toyota Prius+ on esimene seitsmekohaline täishübriidajamiga mahtuniversaal Euroopas. Avar salong – kuni seitsmele reisijale koos kolme istmereaga – on saanud võimalikuks tänu kompaktsele liitiumioonakule, mis on paigutatud auto esiotsa, juhi ja kõrvalistuja vahelise keskkonsooli alla.

Prius+ välisdisainis on näha nii tava-Priuse edasiarendust kui ka selle pikendatud versiooni. Sõiduki jõulist kujundust iseloomustab pikendatud katusejoon koos lisatud panoraamkatusega, mis säilitab Priuse kolmnurkse silueti ning tänu millele on mudelil Prius+ klassi madalaim tuuletakistustegur Cd 0,28.

Trapetsikujulisse esiosasse on integreeritud teravate nurkadega esilaternad, tuulekeerist vähendavad aerodünaamilise kujuga nurgad ja suurem alumine iluvõre. Iseloomuliku tagaosa kujundust ilmestavad praktiline, ülalt hingedega tagaluuk, katusespoiler, mis parandab õhuvoolu veelgi ning võimsad tagalaternad, mis asuvad nii servas kui võimalik - tagamaks pagasiruumile parima juurdepääsu.

Nagu nimest Prius+ võib eeldada, iseloomustavad seda mudelit mitmed “ekstra’d”: oluliselt avaram salong ja rohkem istekohti. Salongi avarust rõhutab veelgi suur kristallvaigust panoraamkatus. Vaiku kasutatakse Toyota mudelite panoraamkatuse baasmaterjalina esimest korda ja optimeeritud konstruktsioon on 40% kergem kui klaasist analoog, lisaks on see materjal ka kuumakindlam ja kergem. Panoraamkatusel on ukselukustussüsteemiga ühendatud automaatne katte sulgemise funktsioon, mis väldib temperatuuri tõusmise salongis kuuma ilmaga parkimise korral.

Isegi kui autos sõidab seitse reisijat, mis on selle mudeli maksimaalne reisijate arv, jääb Prius+ pagasiruumi mahuks 232 liitrit. Kolmanda rea peitmisel suureneb pagasiruumi maht koguni 784 liitrini. Tagaluuk avaneb 1105 mm laiuselt, mis on 95 mm rohkem kui tavalisel Priusel. See võimaldab mugavat peale- ja mahalaadimist. Universaalsust suurendab veelgi suur 345 mm laiune panipaik pagasiruumi põranda all.

Mudelis Prius+ kasutatakse Toyota Hybrid Synergy Drive®-i viimase põlvkonna jõuülekannet, kuhu kuulub 1,8-liitrine 73 kW Atkinsoni tsükliga bensiinimootor ja võimas 60 kW elektrimootor. Tänu süsteemi koguvõimsusele 136 DIN hj kiirendab Prius+ vaid 11,3 sekundiga 0–100 km/h. Tippkiiruseks on 165 km/h.

Mudeli keskkonnasäästlikkust suurendab Prius+'i parim aerodünaamika oma klassis ja madal kaal. Täishübriidsüsteem tagab nii klassi parima kütuseökonoomsuse kui ka madalaima CO2 heitmetaseme – vastavalt 4,1 l/100 km ja 96 g/km.