Nad võivad olla ilusad ja elegantsed ja mõneti sportlikud, ent neisse pole mugav siseneda, pearuumiga võib probleeme tulla, juhitavus jääb alla tõelistele sportautodele ja lühema telgede vahega kupeedele.

Siiski praktiseerivad nii mõnedki firmad nendega edasi, teiste hulgas Honda, kelle 2004. aasta Accord Coupe tüüpilisel ostjal on aastaid kuuekümne ringis. Elatakse üksi või kahekesi, tagaistmeid vajatakse harva, suure auto sõidumugavustest loobuda ei kavatseta, kupee on aga alati ilusam kui sedaan. Kahe uksega Accord on suur, pikkusega 4,76 meetrit. Kujustus on soliidne nii väljast kui seest, nähtavad on Mercedes-Benz CLK mõjutused, teisalt aga leiame auto sujuvais joontes otse pininfarinalikku elegantsi. Õhutakistustegur on selgelt hea ja tuulemüra madal, pikakasvulise juhi pea sellise sujuva katuse all paraku peaaegu et puudutab laevoodrit.

240 hj V-6-mootoriga autol on Põhja-Ameerikas otseseks konkurendiks vaid Toyota Camry Solara (ning vähemal määral Chrysler Sebring). Ta teisik Acura CL on hoopis kallim kui keskeltläbi 26 000 dollarit maksev Accord. Honda kui maailma suurima mootoriehitaja enesekindlusest räägib tõsiasi, et täiustatud mootor vajab reguleerimist vaid 110 000 miili (u 177 000 km) tagant!