Michael Dell, Delli rajaja, nõukogu esimees ja tegevdirektor rääkis ajakirjanikele, et üldine huvi roheliste asjade vastu kasvab kiiresti. Kuid ta lisas, et IT valdkonna juhid vaatavad asja nii, et „energiakokkuhoid ei ole minu eelarvemure“.

Kokkuvõttes tähendab see seda, et Dell, kes on kiiresti oma tooteid rohelisemaks muutnud, püüab neid maha müüa klientidele, kes pole nende ostmisest väga huvitatud. (Dell on ka firma, kes võib enda kohta väita, et ta on üdini „roheline“. Lisaks oma tootmisprotsesside kohandamisele ja keskkonnasõbralikele materjalidele, on firma ostnud ka lahmaka vihmametsa mis tasakaalustab nende järelejäänud CO2 õhkupaiskumist. Toim.)

Dell’i sõnul on see siiski muutumas, IT-juhte hakatakse pidama energiakokkuhoiu eest vastutavaks.

Firma lubaduste kohaselt on aastaks 2010 nende tooted 25% rohelisemad kui nad olid seda 2007 aastal.

Dell pöörab roheliseks minemise teel tähelepanu nii pakkematerjalidele kui konstrueerib muude toodete seas labaservereid, mis on eelnevatest 25% energiatõhusamad.

Delli sõnul hakkavad nende rohelised investeeringud ära tasuma siis, kui IT bosside töötasu saab olema sõltuvuses energiakokkuhoiust.