Päevas tuleb nüüd Vigos (Hispaania), Porto Realis (Brasiilia) ja Wuhanis (Hiina) koosteliinidelt maha 1150 Picassot. Samaaegselt jätkub auto täiustamine.

Esimest korda pakutakse viimistluse-varustuse tasemel Exclusive kaheliitrise 16klapilise mootori (100 kW / 137 hj) ja adaptiivse (juhi sõidustiiliga kohaneva) neljakäigulise automaatkäigukasti kombinatsiooni. Mootor arendab head tõmmet, kuna maksimaalsest 190 Nm pöördemomendist 90% või enam on saadaval juba 2500 pöördest alates. Kiirendusvõime saab selle kombinatsiooni puhul võrdseks 1,8-liitrise 117 hj mootori ja manuaalkäigukastiga varustet auto omaga: 0–100 km/h 12,3, 0–1000 m 33,8 sekundiga. Kiirus on kriipsu võrra suurem – 192 km/h.

Selge vahe tuleb sisse kütusekulus. Linnaliikluses on 80 kg võrra raskem 1997 cm3 auto pea kahe liitri võrra janusem (12,6 l), keskmine kulu 8,6 liitrit ületab mudeli 1,8i oma siiski vaid 0,9 liitriga.

Picasso 2,0i mugavused peaksid paljude meelest korvama lisakulu nii auto soetamisel kui pidamisel. Automaatkast võib toimida kümne talitlusprogrammi järgi, valides neid juhi sõidumaneeri, teeolude ja isegi auto seisukorra alusel (külm mootor, õlitemperatuur käigukastis).

Nagu nüüd sageli kombeks, saab automaatkäigukasti üle viia käsitsijuhtimisele – järjestiklülitused üles toimuvad kangi lükkamisel ette, +-märgi suunas, kangi tahapoole tõmmates väheneb käigu järjenumber. Autol on põhivarustuses veel kiirusehoidik, stabiilsuskontroll ESP ja piduriabi EBA.

Uue “äriklassi” tippmudeli Citroën C8 V6 Automatic tunneb ära 16tolliste kergrataste, kahe kroomitud otsaga väljalasketoru ning väikeste embleemide “V6” järgi esiustel. Mootori töömaht võrdub 2946 cm3-ga, tagatud on 150 kW (208 hj) võimsus ja suurim moment 285 Nm, vastavalt 6000 ja 3750 pöörde juures. Ka siin töötab automaatkäigukast juba kirjeldatud moel. Selgelt on see auto kiirem kui teised C8-d – 11 sekundiga sajani ja 205 km/h.

Kahtlemata kuulub nimetatud kuni kaheksaistmeline mahtuniversaal ka muus suhtes Euroopa paremikku. Lükanduksi näiteks saab avada elektri jõul (isegi puldilt), konditsioneer reguleerib mikrokliimat sõitjateruumi eri osades erinevalt, mitmekesise mugavus- ja sideaparatuuri teatud funktsioone on võimalik juhtida häälega.