Chevrolet vennad Arthur, Louis ja Gaston sündisid Šveitsis. Louis ja Arthur tegid omale nime eelmise sajandi esimesel kümnendil, kui kogu Ameerikas tunti neid hulljulgete võidusõitjatena. General Motorsi asutaja William Durant otsis mehed 1908 aastal üles ning pakkus neile autojuhi kohta. Kuuldavasti olevat Durant vennad rajale saatnud ning lasknud neil omavahel võidu sõita. Louis võitis, kuid Durant andis autojuhi koha Arthurile.

Louis sai koha elitaarses Buick Racing Teamis. Chevrolet kihutas ja disainis Buicki meeskonnas kuni Durant General Motorsist lahkus. Järgmine GM-i president Charles Nash võttis Buicki meeskonnalt raha ära ja vennad lahkusid.

1910 aastal pakkus Durant vennastele uue ettevõtte asutamist. Nagu Louis ütles: “Durant palus mul auto ehitada. No ma siis ehitasin ühe.” Sündinud võidusõitjatena ehitasid Chevrolet vennakesed loomulikult sportliku ja luksusliku auto. 1912 aastal hakatigi tootma luksuslikku Classic Six nimelist Chevrolet mudelit, millel oli Louis projekteeritud R6 mootor. Tollal hoogustus odavate autode müük ning Durant tahtis midagi odavat, millega saaks GM-i madalama otsa ning Ford T-ga konkureerida ja mõlemad vennad lahkusid firmast, mis juba nende nime kandis. 1915 aastal kogus Durant kõik Chevrolet osakonnad ühtse katuse alla ning 1918 aastal ühines see General Motorsiga, mis polnud 1910 aastast saadik oma aktsionäridele dividende maksnud. Sellega sai Durand uuesti kontrolli General Motorsi üle. Edu ei jätkunud siiski kauaks ning 1920-ndate finantskriis oleks peaaegu GM-i pankrotti näinud, kuid du Pont perekond päästis autotöösturi. Selleks ajaks oli Chevrolet´st kujunenud GM-i suurima mahuga mark ning seda on ta tänapäevani.

Kogu karjääri vältel töötasid Chevrolet vennad koos, projekteerides ja ehitades võidusõidu autosid, võidusõidu- ja lennukimootoreid. Nad asutasid Chevrolet Aircraft Company, Louis saavutas korra ka suurima tippkiiruse rekordi, milleks oli 177,6 km/h. Olgugi, et vennad suutsid väga palju häid masinaid valmistada, ei olnud neil majandusliku mõtlemisega vedanud ning nad suutsid igast ettevõtmisest enne lahkuda, kui see kasumit tootma hakkas.

1933 aastaks olid mõlemad rahatud ning nende võidusõidukarjäärid olid läbi. Louis pöördus tagasi Detroiti ning töötas mehaanikuna GM-i Chevrolet divisjonis. 30-ndate lõpus sai ta mitu südamerabandust, mis ta lõpuks hauda viisid. Venna surmast murtud ning puruvaene Arthur, kellel elus enam mingeid eesmärke polnud, otsustas 1946 aasta 16 aprillil endalt elu võtta.