Nii ongi, üks Hyundai stuudiotest asub nimelt Los Angeleses. Välja otsustati ideeauto panna siiski mitte kohalikule, vaid mõni päev hiljem avatud Detroidi autonäitusele. Oma osa andis ka firma peamine disainikeskus, mis tegutseb Lõuna-Koreas Namyangis.

Piisava võimsusvaru huvides varustati lühikese ja kõrge (4,17 x 1,83 x 1,73 m) sõiduki neljasilindriline mootor väntvõllilt ringi aetava kompressoriga, automaatkäigukast on USAs ootuspärane. Keskpiilarita kered on muutumas lausa normiks. Kolme katusepaneeli saab käsitsi teisaldada. Eriti huvitavalt on lahendatud sõiduki veose mõõtmetele ja kujule vastavalt mitmel moel ümber seatav tagaosa. Puhkeauto sisemuses pruugitakse pestavaid ja kriimustuskindlaid materjale. Uretaanplastist surve all valatud tagaluugi värvimiseks polnud mingit vajadust.