Rodster saab jäiga kokkukäiva katuse, nagu see on ka Mercedes SLKl. Tänu sellele võib auto loetud sekunditega muutuda lahtisest rodsterist kupeeks ja vastupidi. General Motors patenteeris suure osa Cadillac XLR keretehnoloogiast ja selle lahendustest.

Nagu arvatud, ehitati Cadillaci rodster Chevrolet Corvette baasil. Ta saab 4,6liitrise 350hobujõulise V8 mootori Northstar. Mootori veojõud kantakse vedavatele tagaratastele edasi läbi viieastmelise automaatkäigukasti. Uut autot hakatakse tootma samas tehases, kus praegu valmistatakse Corvette. Vaatamata ülisuurele sarnasusele pole XLR ja Corvettel siiski mitte ühtegi samasugust kerepaneeli. Ka XLR salong kujundatakse täielikus vastavuses Cadillaci firmastiilile.

Uue rodsteri esmaesitlus on kavandatud 2002. aastale ja selle seeriatootmine algab 2003. aastal.