Bugatti Veyron on kiireim seeriaauto
Bugatti W16 jõuallikas on 1001 hobujõuline, mis on võrreldav väikese laeva võimsusega. Maksimaalne pöördemoment ulatub sel 1250 Nm-ni. Samas, kütusekulust kõva häälega rääkida ei tasu. Seda võib võrrelda keskmiste kaevanduses töötavate kallurite omadega. Saksamaa rohelised on juba jõudnud ristida Veyroni loodusõnnetuseks.
Vaatamata kõigele olla kogutud juba 50 tellimust, mis on ka käesoleva aasta tootmismahuks. 1 miljon eurot maksvad autod sõidavad valdavalt Araabia Ühendemiraatidesse ja Hiinasse. Ostjad on teinud ka ettemaksu 300 000 euro ulatuses.
Bugatti juht Thomas Bscher avaldas, et vaatamata räigele hinnale ei jõua firma Veyroni tootmisega kunagi kasumisse ning tegemist on enamjaolt reklaamiüritusega. Täpsemast infost aga vaikitakse. Teada on vaid, et kokku toodetakse Veyroneid umbes 3 000 eksemplari.