Seni oli 400 km/h maagiline piir veel ületamata. Meenutagem, et käesoleva aasta veebruaris suutis rootslaste Koenigsegg CCR, mis on komplekteeritud 4,7-liitrilise V8 mootriga (806 hobujõudu), Itaalias 12,5 km pikkusel Nardo ovaalil saavutada tippkiiruseks 387,87 km/h. Eelmine rekord püsis aastast 1998 McLaren F1 nimel. Viimasel seisis 6,1-liitrine V12 mootor, koos 627 hobujõuga.

Bugatti W16 jõuallikas on 1001 hobujõuline, mis on võrreldav väikese laeva võimsusega. Maksimaalne pöördemoment ulatub sel 1250 Nm-ni. Samas, kütusekulust kõva häälega rääkida ei tasu. Seda võib võrrelda keskmiste kaevanduses töötavate kallurite omadega. Saksamaa rohelised on juba jõudnud ristida Veyroni loodusõnnetuseks.

Vaatamata kõigele olla kogutud juba 50 tellimust, mis on ka käesoleva aasta tootmismahuks. 1 miljon eurot maksvad autod sõidavad valdavalt Araabia Ühendemiraatidesse ja Hiinasse. Ostjad on teinud ka ettemaksu 300 000 euro ulatuses.

Bugatti juht Thomas Bscher avaldas, et vaatamata räigele hinnale ei jõua firma Veyroni tootmisega kunagi kasumisse ning tegemist on enamjaolt reklaamiüritusega. Täpsemast infost aga vaikitakse. Teada on vaid, et kokku toodetakse Veyroneid umbes 3 000 eksemplari.