Bob Lutz: Chevy Volt disain on ebaõnnestumine
Nüüd pani GM ideeauto tuuletunnelisse… ja tulemus oligi see, mida fännid pildi põhjal kohe ütlesid: see auto on kõike muud, kui elektriautoks sobiva kerekujuga. Hr.Lutz oli veel terakese julmem ja ütles: “Me oleksime saanud paremad tulemused, kui oleksime Volt’i tagurpidi, tagumine ots ees, tuuletunnelisse pannud!” 2010 on ikka veel tärminiks aga Lutzi väitel tuleb masstoodangu-Volt juba uuendatud disainiga. Jäädakse tänase konseptsiooni juurde aga auto püütakse teha võimalikult “sile”.
Kontseptsioon on iseenesest lihtne: vastupidiselt tänastele hübriidautodele, kus elektrimootor on vaid lisajõuallikas madalatel kiirustel ja abistaja kiirendustel, on Volt’i ainus jõuallikas elektrimootor. “Kaasas” olev piiritusel töötav mootor on vaid generaator akude laadimiseks. Täis akudega sõidab Volt 65 kilomeetrit ja sellest peaks linnas liikudes päevaks piisama. Õhtul võib akud täis laadida tavaliselt seinapistikust.