K1200S on R1200GS järel juba teine viimase paari kuu jooksul esitletud BMW tsikkel, mis esindab BMW uut, kergusele ja sportlikkusele suunatud disainikontseptsiooni.

Uuel rattal on erinevalt BMW traditsioonilistest piki- või boksermootoritest 1157 kuupsentimeetrine neljasilindriline risti asetsev reasmootor nagu tema Jaapani päritolu konkurentidelgi.

Jõuülekanne on kardaaniga ning BMW väitel on tegemist esimese supersport-klassi rattaga, mis sellist jõuülekannet kasutab. BMW-le iseloomulikult ei ole elektrooniliste vidinatega koonerdatud ning sedapuhku on uudisasjaks elektrooniliselt seadistatav vedrustus — seda küll lisavarustusena.

Esivedrustus on isevärki Hossak-tüüpi ilma teleskoopamortisaatorita lahendus. Võimsust lubatakse üle 160 hj, millest peaks piisama 300 km/h saavutamiseks.

K1200S ametlik pressiesitlus toimub juulis ning lai avalikkus saab uut ratast näha Müncheni Intermot-messil septembris.