Peale Firestone´i ja Fordi afääri on taolised testid loomulikult omal kohal, kuid autotootjad ei ole rahul hindamissüsteemiga.

NHTSA on kasutanud autode hindamisel viie tärni süsteemi, võttes aluseks, et kõik autod osalevad ühes kategoorias. Sealjuures on siiski paratamatu, et maasturid, millede raskuskese asub kõrgemal, lähevad suurel kiirusel kergemini rulluma. Nii said näiteks enamus maastureid kaks ja kolm tärni, kui enamus sõiduautosid, millede raskuskese on madalamal, said neli ja viis tärni.

NHTSA kaitseb oma süsteemi sellega, et nii restorane kui filme hinnatakse samuti viiepallisüsteemis ning see süsteem on tarbijatele arusaadav. Autotootjate sõnul ei ole viis tärni siiski piisavalt läbipaistvad ning ei ütle ostjale miks konkreetne auto kergemini ümber läheb, kui mõnda teist tüüpi masin.