Audi TTS kapoti all on kaheliitrine TFSI mootor, mis arendab 200 kW/272 hj, S tronic käigukast kiirendab auto paigaltstardist 100 km/h 5,2 sekundiga, teatab Reval Auto. Tegu on kolmel korral maailma parimaks kuni 2-liitriseks mootoriks („Engine of the Year”) tunnistatud jõuallikaga, mille võimsust on võrreldes Audi S3 mootoriga veelgi suurendatud. Audi S-mudelitele iseloomulikult on Audi TTS varustatud quattro nelikveoga ning auto lõppkiirus on elektrooniliselt piiratud 250 km/h.

Auto on saadaval nii manuaal- kui S tronic käigukastiga. Kahe siduriga ülikiiret käiguvahetust võimaldava S tronic käigukasti puhul saab juht soovi korral samuti käike käsitsi vahetada ning teha seda käigukangi või roolil paiknevate lülitusklahvide abil.Vaatamata muljetavaldavale dünaamikale on sportliku Audi TTS keskmine kütusekulu 7,9 liitrit (S tronic käigukastiga) saja kilomeetri kohta. Roadsteri keskmine kütusekulu on 0,1 liitri võrra kõrgem.

Nelikveoline TTS on varustatud Audi magnetic ride elektrooniliselt juhitavate amortisaatoritega, mis pakuvad juhile võimalust seadistada auto vedrustust lähtudes sõidustiilist või teeoludest. Sport-režiimis on auto kliirens 10 mm madalam ja vedrustus jäigem, võimaldades nii täpset juhitavust kurvilistel teedel ja maksimaalselt kiiret sõitu. Auto piduriketaste mõõt on 17-tolli ning elektroonilise stabiilsuskontrolli ESP saab juht soovi korral kaheastmeliselt välja lülitada.

Uus Audi TTS on saadaval 2+2 istmelise kupee või kahekohalise Rodsterina. Kergesti ligipääsetava, suure luugiga kupeemudeli pagasiruumi põhimaht on 290 liitrit, mida saab tagaistmete seljatugede allaklappimise teel suurendada kuni 700 liitrini. Roadsteril on Audile iseloomulikult pehme elektrohüdrauliline katusekonstruktsioon, mis võrreldes kupee-kabriolettidel kasutatavate metallkatustega on kergem ning võtab vähem ruumi. Audi TTS Roadsteri katust saab avada ja sulgeda kuni sõiduki 50 km/h kiiruseni. Auto on 4198 mm pikk ja 1842 mm lai. Nagu ka TT mudelitel, avaneb parema teelpüsivuse kindlustamiseks kiirusel 120 km/h automaatselt tagaluugis asuv spoiler.

Audi TTS vedrustuse juures on kasutatud rohkelt alumiiniumi, ka auto kere koosneb suuremas osas alumiiniumist. Niinimetatud hübriidkere baseerub põhiosas Audi poolt väljatöötatud ASF (Audi Space Frame) tehnoloogial. Auto kandevkere on valmistatud alumiiniumist, terasest kerekomponendid asuvad auto tagaosas, tagades nii teljekoormuse tasakaalustatud jaotumise. Lisaks paremale kaalujaotusele kaasneb alumiiniumkere kasutamisega ka kaaluvõit. Audi TTS Coupé kaalub 1395 kg, mis teeb kaalu/võimsuse suhteks 5,1 kg/hj kohta. TTS Roadster kaalub tänu katusekonstruktsioonile 60 kg enam, kaalu ja võimsuse suhe Roadsteril on samuti eeskujulik 5,4 kh/hj kohta.

Audi TTS välisdisaini ilmestavad 18-tollised veljed, kroomitud küljepeeglid, uuenenud esi- ja tagakaitseraud ning tagadiffuusorisse integreeritud kaks paari väljalasketorusid. Ootuspäraselt on auto esituledesse lisandunud LED-tehnoloogia. Mõlemas esilaternas asuvad 12 LED-dioodi on kasutusel päevasõidutuledena. Xenon-tulede sisselülitamisel võtavad LED-valgustid üle gabariiditulede funktsiooni. Lisavarustusena saab TTS veljed vahetada 19-tolliste vastu.

Salongis pakuvad sportautole iseloomulikku head külgtuge sportistmed. TTS istmepolstrite valikus on Alcantara/naha kombinatsioon või Silk Nappa nahaga kaetud istmed. Alumiiniumdisainiga pedaalid, kroomitud äärisega näidikud, juhi infosüsteem koos ajavõtufunktsiooniga ringiaegade võrdlemiseks kuuluvad lahutamatult Audi sportmudelite juurde.

Audi TTS märgib ühtlasi TT mudeliajaloo 10-aastast juubelit. Praeguse TT eelkäijat esitles Audi ideeautona 1995. aastal Frankfurti autonäitusel. Tootmisliinile jõudis Audi TT 1998. aastal. Uue auto kontseptsioon, disain ja kasutatud tehnoloogiad pälvisid suurt tähelepanu ning TT-st sai üks tähelepanuväärseimad autosid eelmise sajandi lõpul kogu maailmas.

Uus Audi TTS jõuab Eestisse eeloleval suvel.