Lisaks varemkasutatud alumiiniumist kerele ja valuvelgedele on uuel masinal alumiiniumist ka vedrustuse hoovad, poolraami detailid ja mootor, kirjutab Auto, motor und sport. Ka auto salongis on kasutatud alumiiniumisulameid ja seda mitte ainult iludetailides.

Varasemate, pelgalt alumiiniumkerega autode A2 ja A8 ekspluateerimiskogemused on näidanud, et nende kered on teraskeredest tugevamad ja vastupidavamad samal ajal kui autod ise on muutunud ökonoomsemateks. Uuel auto on ka suur hulk lisaseadmeid nagu automaatselt ohutut pikivahet hoidev seade, aktiivne pneumaatiline vedrustus, uus ja senisest vargakindlam juhi identifitseerimise süsteem. Viimase osaks on ka auto käivitamiseks ettenähtud nupp, mis laseb mootoril käivituda alles pärast sõrmejälgede võrdlemist. Auto esituled pöörduvad koos esirataste pööramisega.