Varem on Aprilia teatanud valmisolekust müüa neile kuuluv Moto-Guzzi ning Ducati oli börsile tehtud teadaannete kohaselt senini Aprilia ainuke läbirääkimispartner.

Päris kosilasteta Aprilia siiski pole, kuna Ducati pakkumine jääb muutmata kujul jõusse ning kuulu järgi on ka rolleritehas Piaggio Aprilia omandamisest huvitatud. Juba on aktsioonideks valmis ametiühingud, sest Piaggioga tehtav tehing viiks ilmselt Aprilia ning Piaggio rolleritootmise ühendamisele ja töötajate arvu vähendamisele. Samas peab arvesse võtma, et rolleriärile on niigi kurja teinud karmistunud seadusandlus ning Aasia odavate rollerite turuletulek.

Aprilia raskused pole Euroopa tsiklitootjate hulgas siiski mingiks erandiks. Juulis teatas ootamatult pankrotist inglise väiketootja CCM ning mõni nädal tagasi sai teatavaks, et võlgade tõttu pankade juhtimise all töötanud samuti Itaalia päritolu MV Agusta grupp, millele kuuluvad ka Husqvarna ning Cagiva margid, sai enesele kosilaseks Malaisia autotootja Proton. Protoni kaasavara tagab vähemasti mõneks ajaks MV Agusta sõltumatuse.

Aprilia rahahäda juured on ilmselt kulukates võidusõiduprogrammides ning eksootilistes arendusprojektides, mis ka Euroopa suurimale tsiklitootjale üle jõu on käinud. Aprilia võlakoorem usutakse ületavat 600 miljonit krooni.