Muudetud nukkvõlli abil on tagatud tublile võimsusele 350 hj (5200 p/min) lisaks ka eeskujulik pöördemoment 495 Nm (4000 p/min). Peatähtis, et tugev tõmme on saadaval juba vähem kui kahel tuhandel pöördel minutis (moment on kogu pööretevahemikus, võrreldes standardse nukkvõlliga, keskeltläbi 5% suurem). Muudeti ka ülekandeid käigukastis ja peaülekande arvu. Neljakäiguline Hydra-Matic kuulub standardvarustusse, tellida saab kuuekäigulise manuaalkasti M12. Auto kiirendusvõime ei tee häbi kuulsale sama indeksiga eelkäijale - 5,5-5,6 sekundiga sajani, vähem kui 14 sekundit neljandikmiilil. Muide, originaalne 1964. aasta Pontiac Tempest Le Mans GTO standardmootor arendas 325 hj, lisatasu eest oli võimalik saada ka 23 hj võimsam. Kokku ehitati esimesel mudeliaastal 32 450 GTO-d hüüdnimega Goat (tegelikult tähendab lühend itaalia keeles võistlusteks registreeritud suurturismiautot - Gran Turismo Omologato). Eks näis, palju neid suudetakse mudeliaastal 2004 valmistada. Huvilisi olevat arvutult.