Välimuse osas on disainerid suutnud mudeli üldvälimust hoogustada nii, et tavakasutaja silmadele jaoks on selgelt eristatavaid uusi elemente võimalik tabada eelkõige auto esiosas tulede lahenduses, kuhu on tekkinud täiendav valgusribaga iluvõre ja õhuvõtuvavad on veelgi kontrastsemalt välja joonistatud.

Valuvelgede „kodaradisaini" saab valida lausa nelja variandi vahjel. Aga jah, nagu tootja isegi ütleb, et mudelil ümaraid jooni jäänud veel vähemaks ning äkilisem toon on veelgi enam võimust võtnud - mul on tunne, et ka kapoti ja katuse joont on eelkäijaga võrreldes sirgemaks venitatud.

Auto standardvarustuses on LED-esituled ja pimendatud tagatuled. Soovi korral on saadaval IQ.Light LED-maatriksesituled (need, mis vastu tuleva auto juhi silmi ei pimesta), eelmanitud valgusribaga iluvõre ning uue graafilise struktuuri ja dünaamiliste suunatuledega tagatuled:

Teine oluline uuendus puudutab niisiis juhiabisüsteeme. Täpsemalt on üle võetud IQ.Drive nimeline lahendus koos Travel Assist juhiabiga ning nö ennustav kiirushoidik, mis jälgib kaardirakenduse põhjal eesseisvaid kurve ja ringteid ning valib nende läbimiseks sobiva kiiruse.

Uue T-Roci standardvarustuses on täiustatud ka jalakäijate jälgimise funktsiooniga hädapidurdussüsteem Front Assist ja reahoidmisabiline Lane Assist.

Pealkirjas viidatud „peaaegu naljakas" disaniaps peitud auto sisemuses. Silmaga ei oskaks „musta auku" seda aimatagi, küll aga siis, kui asjad kaduma hakkavad. Nimelt on VW disainerid tekitanud esiklaasi ja armatuurlaua vahele täpselt nii väikese prao, et kui parkimiskella armatuurilt mitte ära võtta ja ühel hetkel pidurdada, siis libiseb see kell või mis iganes muu sarnase kujuga ese täies ulatuses sinna vahele. Nii jäägitult, et kätte saada on sealt seda peaaegu võimatu. Üks nipp siisk: aitab pika varrega naiste kammiga urgitsemine - esimese hooga vajus ka see sinna prakku (ja siis oli tõesti naerupahvakuid kuulda), aga veel 5 minutit katsetusi ja aktiivset õngitsemist ning kogu varandus õnnestus taas kätte saada.

Sinna need asjad kaovad

Mingil eelajaloolisel põhjusel võib ka sellest autost leida veel sigaretisüütaja (nagu VW Taigolgi). Auto sisemuses käib kõikvõimalike näitude (sh helitugevus ja salongi temperatuur) muutmine jätkuvalt puututndlike libistavate pindade abil - mõnele võivad need ka meeldida.

Armatuur ise on saanud nüüd vahtkattega pinna ja uued lahedad õmblused. Multimeediaekraan sarnaneb nüüd tahvelarvutile ning paikneb armatuurlaual samal kõrgusel rooli taga asuva näidikublokiga. Olenevalt varustusest on info- ja meelelahutusekraan 8,0 või 9,2 tolli. Standardvarustusse kuulub digitaalne näidikuplokk, mida on lisavarustusena võimalik tellida ka kuni 10,25-tollise Digital Cockpit Prona. Apple CarPlay ja Android Auto funktsioonid saab soovi korral ka juhtmevabalt App-Connect Wirelessi kaudu juhtimissüsteemi integreerida.

Uue T-Roci mootorivalikus on kolm bensiini- ja kaks diiselmootorit ning käike vahetab kas 6-käiguline manuaal või 7-käiguline automaat. 1,0-liitrise kolmesilindrilise TSI mootori maksimaalne võimsus on 81 kW (110 hj). Neljasilindrilised ajamid toodavad 1,5-liitrise bensiinimootorina 110 kW (150 hj) ja 2,0-liitrise bensiinimootorina 140 kW (190 hj).

Valikut on täiendatud ka kahe 2,0-liitrise TDI neljasilindrilise mootoriga, mille võimsus on vastavalt 85 kW (115 hj) ja 110 kW (150 hj). 2,0-liitrine bensiinimootor võimsusega 140 kW (190 hj) on standardvarustuses kombineeritud nelikveoga. Olemas on ka versioon T-Roc R oma 221 kW (300 hj) neljasilindrilise mootori, 4MOTION nelikveo ja nahkkattega sportrooliga.

Auto vedrustus, kiirendus, disain - kõik on kohendatud olemaks osaks korralikust keskklassi sportlikumapoolsest linnamaasturist. 1,5 TSI (150hj) kiirenduseks sajani on ka üsna keskpärane 8,6s. Keskmine kütusekulu on jääb 6,5 liitri kanti.

Auto hind algab 28 125 eurost, kalleimalt varustatud versioon (300 hj) maksab 45 259 eurot.

Jaga
Kommentaarid