Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) digitaalsete teenuste arendusjuhi Taavi Kiibuse sõnul jääb paberil liiklusõnnetuse teate vormistamise võimalus jääb alles, aga nüüd on alternatiiv teatada avariist nutitelefonis.

Rakendus edastab juhtumi andmed koos piltidega koheselt valitud kindlustusandjatele, mis kiirendab juhtumi läbivaatamist ja hüvitamist. Kui aga liiklusõnnetuse asjaolud nõuavad politsei teavitamist või on inimene viga saanud, siis tuleb teavitada häirekeskust numbril 112.

Digiteatega vormistada saab Eestis juhtunud liiklusõnnetusi, kus osalesid kuni viis sõidukit.
Lisaks sõidukitega juhtunud liiklusõnnetustele saab kahjuteadet teha ka õnnetustest sõiduki ja muu vara vahel - selleks võib olla näiteks jalgrattad, tõukerattad, kergliikurid või ka aed, maja ja tankur.
Saab vormistada teadet nii Eesti registrites olevate sõidukitega kui ka välismaa autodega.

Kiibuse hinnangul võtab teate täitmine koos pildistamisega aega vaid 10-15 minutit. Selles antakse valikuvariandid ette, põhirõhk on sündmuskohal pildistamisel ja õnnetuse asjaolude fikseerimisel.

Politsei- ja Piirivalveameti juhtivkorrakaitseametniku Sirle Loigo sõnul hoiab lahendus ka politseinike tööaega kokku.

„Nii-öelda plekimõlkimiste lahendamised võtavad politseinikelt palju töötunde. Kui õnnetuses osalised saavad olukorra veebis ise fikseerida ja patrullpolitseinik ei pea sõitma sündmuskohale pastakat ja paberit viima, siis on see suur ajavõit," ütles Loigo.