Uurimine algatati pärast 11 teadet juhtumite kohta, kus Sprinterid hakkasid parkimisrežiimis veerema. Tänaseni ei ole Daimleri insenerid ikka veel täpselt kindlad, miks see juhtub, kirjutab Autoblog.

"Ulatuslike katsete käigus täheldas MBAG väikesel arvul sõidukitel haruldast ja ajutist parkimise lukustusfunktsiooni viga," teatas autotootja. "Vaatamata Mercedes-Benzi intensiivsele uurimisele, mitmetahulistele katsetele, analüüsidele ja hindamisele ei ole haruldase nähtuse selget ja konkreetset tehnilist algpõhjust veel kindlaks tehtud ja kinnitatud."

Tagasikutsumise kampaania hõlmab aastatel 2019-2021 toodetud Mercedes-Benz ja Freightliner Sprinter 1500, 2500, 3500 ja 4500 mudeleid manuaalse seisupiduri ja seitsmekäigulise automaatkäigukastiga.

Kuna Daimler ei ole veel probleemi algpõhjust tuvastanud, ei ole veel välja öeldud ühtegi parandusmeedet. Kliente teavitatakse tagasikutsumisest alates jaanuarist. Seni on kõige kindlam viis Sprinterit parkides käsipidur peale tõmmata.