Uuendust lühidalt kokku võttes: nii ees kui taga on nüüd autol kummuli keeratud Y-i kujulised LED-tuled, sellised need on:

Ettevõtte teatel on muutunud ka tehnoloogia ise ja see kannab nüüd nime Eco Innov LED - see ei peaks mitte ainult vähem energiat kulutama, vaid tagama ka parema nähtavuse.

Y-it võime aga kohata ka näiteks rataste kroomitud välisilmes: Metalseid pindu võime kohata veel katusereelingute, küljepeeglite ja esiribide disainis.

Salongis on 8-tolline päris hästi integreeritud puutetundlik ekraan, mis ühildub rakendustega Apple CarPlay ja Android Auto ja millel on WiFi-toega nutitelefoni peegeldamise võimalus. USB-porte on autol kaks kuni neli, uue põlvkonna USB-C porte mudelil veel ei ole.

Pärisnahka auto sisemusest me ei leia, küll aga kunstnahast pehmendusi uste sisepinnal.

Konditsioneer on lihtne ühesüsteemne - kolm nuppu ja selle kohal kolm ventilaatoriava.

Varasema 26 käigukasti/mootori/ülekande kombinatsiooni asemeil on neid 13. Sinna kuuluvad TCe 90, TCe 130 ja TCe 150 bensiinimootorid, üks Blue dCi 115 diiselmootor, üks ECO-G 100 LPG-mootor, 2WD ja 4WD versioonid ja EDC topeltsiduriga kuuekäiguline automaatkäigukast.

Tippkiirus on autol 199 km/h, kiirendus 0-100 võtab aega minimaalselt 9,7 sekundit. Võimsust on näiteks TCE 150 bensiinimootoril 150 hj ja pöördemoment 250nm (@1700-3250 rpm). Kütust võtab sellise mootoriga auto keskmiselt 6,2 liitrit sajale.

ECO-G 100 LPG versioonil on eelkäijaga 50% suurem vedelgaasipaak, millel 48,8 l kasulikku mahtu (+50 liitrit tavakütust) ja mis võimaldab kokku rohkem kui 1250 kilomeetrit sõiduulatust. Gaasi- ja bensiinitoite vahetamine toimub iseeneselt automaatselt, aga armatuuril on vahetamiseks ka nupp olemas - sõidu käigus üleminekut tunda ei ole.

Gaasiauto tippkiiruseks on 167 km/h, kütust võtab ta keskmiselt 6,6 liitrit sajale, võimsust on gaasitoitel sõites 100 hj.

Auto pagasiruum on suur ja avar ja selle sees on veel eraldi avar vooderdus pagasi säästmiseks:

Juhiabi-, mugavus- ja automaatsüsteeme on autole võimalik peale tellida muljetavaldavat palju. Mäestardiabi, automaatsed esituled, püsikiirusehoidja ja kiirusepiiraja, pimenurgaandur, kaamerad igas suunas, kuus kõlarit, pidurite blokeerumise vastane süsteem.

Maastikul saab näiteks 4WD mootor väga kenasti hakkama ka 30-kraadise külgkaldega maastikul, üks ratas õhus olukord pole ka mingi probleem:

Auto hinnad algavad Eestis 12 100 eurost (Access TCe 90) ja küündivad 19 500 euroni (Prestige Blue dCi 115). Ei mingeid kolisemisi enam ja nutikust tuleb järjest juurde.

Proovisõit artikli kirjutamiseks toimus Dacia kulul