Mercedes alustas C-klassi seeria tootmist juba 1982. aastal, siis nägi auto välja selline:

Sellest ajast alates on Mercedes müünud ligi 10,5 miljonit C-klassi masinat. Uus masin näeb välja selline:

Kõige muljetavaldavam selle uhke masina juures on auto salongis vastu vaatav - disain (sh led-valgustuse ribad ustel ja mujal) ja detailide lahendused. Alates üüratult suurest ja kergelt juhi poole pööratud (11,2 tolli) LCD-ekraaniga keskkonsoolist ja lennukiturbiine meenutavate ventilatsiooniavade väljanägemisest ning lõpetades sellega, kuidas istmete reguleerimiseks on istme kujutisega juhthoovad tekitatud uste külge.

Ülimugav on automaatkäigukasti juhtimine, mille kasutamiseks ei pea käsi roolilt võtma ja kuskilt istmete vahelt kangi otsima - Mercedes on käikude juhthoovaks muutnud selle, mida tavaliselt kasutatakse autodel kojameeste juhtimiseks (kojamehe kang on omakorda ühendatud nüüd suunatulede hoovaga).

Autol on uus MBUX-liides (Mercedes-Benz User Experience), mida esmakordselt esitleti S-klassi mudeliuuendusel. Helisüsteem on Burmesterilt. Teed valgustavad Multibeam LED esituled või Digital light valgustehnoloogia - süsteem, mis peegeldab valgust tänu 1,3 miljonile mikropeeglile.

Auto rool ei ole juhtimisel kerge, pigem võiks selle kohta öelda kindel ja stabiilne.

Kaardilahendust auto enda multimeediasüsteemis polegi - selle kasutamiseks tuleb ühendada enda mobiil süsteemiga ja kasutada näiteks Android Autot ehk Google Mapsi.

Juhtimispakett sisaldab aktiivset rajal hoidmise ja pimenurga vältimise abisüsteemi, adaptiivset püsikiirusehoidjat koos rooliassistendiga Distronic Plus, pidurdusassistenti koos ristmiku assistendiga, automaatset ja autonoomset piduriassistenti, jalakäijate hoiatust enne ülekäigurada, adaptiivset liiklusmärkide lugejat.

Pöörderaadius on sellel 4,75 meetrit pikal autol vähenenud 10,64 meetrini (ehk vähenenud eelkäijaga võrreldes 43 sentimeetrit), mis on vähem kui näiteks hiljuti ilmavalgust näinud palju lühemalt (4,57 m) masinal Renault Arkana (11,2 meetrit), samas suurem kui Škodia Enyaq iV elektriautol (9,3 meetrit). Esimest korda on Mercedes pannud nüüd pöörama ka C-klassi tagumised rattad, tagarataste pööramisnurk on 2,5 kraadi.

Kütusekulu oli masina 4-silindrilise mootori jõulisust (töömaht 1496, võimsus 204 hj, pöördemoment 300 Nm) arvestades üllatavalt väike - sain proovisõitu tehes keskmiseks 6,2 liitrit sajale. Ühe paagitäiega sõidab selle masinaga julgelt üle 750 kilomeetri. Arvestada tuleb muidugi sellega, et masin on muudetud pooleldi elektriliseks: valikusse kuuluvad nii pistikhübriidid kui ka 48-voldi tehnoloogia ja integreeritud startergeneraatoriga poolhübriidid.

Kiirendus 0-100 km/h on autol 7,1 sekundit, tippkiirus on 241 km/h.

Uue C-klassi sedaani ja universaali hinnad algavad 44 640 ja 49 800 eurost ning sedaan on Veho müügiesindustes juba ka täiesti saadaval.