Kupeele omaselt on autol karjas katuseprofiil, mille stiili aitavad edasi kanda sama tunnetusega esi- ja taga tulede komplektid ning esiosa õhuavad ja jõuliselt esile toodud rattakoopad. Kliirens on masinal tõesti kõrge - 20 cm -, rattad all on 18- tollised ning visuaalselt (küljeliistud, põhjajoon) ja ka tegelikult on just auto tagumine pool veel eriti kõrgele tõstetud.

Auto sisemuses ootab ees vana hea tuttav Renault, mõne täienduse ja edasiarendusega - olgu selleks võiks kalasoomuse mustriga plastist disainelemendid. Näidikute tabloo paistab juhi silma rooliringi ülemise poole sõõrist, puutetundlik multimeediaekraan on armatuurlauale alumise osaga istutatud, mitte sinna täies ulatuses integreeritud (ju on varustustasemeid, kus seda ekraani lihtsalt pole).

Keskkonsoolis istuvad üksteise taga kaks topsihoidjat, ning kahe istme vahel asuva käetoe alla on paigutatud veel üks lisalaegas. Käigukangiga on intuitiivselt kõik hästi ning D-d ja R-d ei lähe kunagi omavahel segi.

Juhtimisabi süsteemidest on saadaval rajalt väljakaldumise hoiatus, sõidurajal hoidja, adaptiivne püsikiiruse (stop-go funktsioonig), pimenurga andur ja piirkiiruse hoidja. Kaardirakendused ja parkimisabi jms niikuinii. Kliimaseade on ühetsooniline. Pimedaajal annavad salongis mõnusat valgus muudetava värvitooniga LED ribad ustel ja armatuuril. Vabakäe-võtmekaart vabastavad auto lukustusest sellele lähenedes.

Sõidurežiime on masinal kolm, nende seas Eco ja Sport. Reaalne kütusekulu tuli linnast väljas kuskil 6,2 ja linn-maa kokku umbes 7 liitrit sajale. Tegemist oli siis bensiinimootoriga versiooniga, mille TCe mootoriga on ühendatud mild-hybrid 12V süsteem.

Sõiduomadustest Renault nagu Renault ikka. Kohapealt võttes kipub masin tavarežiimis veidi unine olema ja umbes poole sekundi jagu mõttesse jääma, seega mulle meeldis kogu aeg sportrežiimil sõita. Käiguvahetus (7-käiguline automaat) on vaikselt aga siiski tuntav. Kurve ja ringe läbida on autoga päris mõnus, üsna hästi ära tasakaalustatud.

Pagasiruumi maht on autol koguni 513 liitrit ja kui topeltpõhi alla lasta, siis kasvab see veel 28 liitri võrra (kui tagaistmed all - siis kõik kokku 1296 liitrit).

Auto hind on vahemiku 23 990 (1,3 TCe 140hj EDC, tekstiilpolster) ja 28 990 eurot (1,3 TCe 140hj EDC, R.S. LINE-C, ökonahk). Korralik, kaasaegse disaini ja funktsioonidega ning suure mahutavusega ja suhteliselt ökonoomne pereauto.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena