Seda hämmastavam on, et Voxan pidi leppima hoopis Marcel Dassault’ lennujaama 3,5-kilomeetrise maandumisrajaga… Ja see ei takistanud neid!

Voxani näol on 1995. aastal loodud Prantsuse mootorrattafirmaga, mis kuulub nüüd Monacos pesitsevale Venturile. Juba eelmisel aastal haaras nende Mobitec EV-02A endale kiireima elektrimootorratta tiitli, kui sõitis 328 km/h. Ilmselgelt polnud see aga Voxanile piisav.

Nüüd pandi 367-hobujõulisele rattale Wattman voolujoonelised kerepaneelid ning lenksu lasti kahekordne Superbike’ide MM-i võitja Max Biaggi. Tulemus – 409 km/h! Vastavalt rekordi püstitamiseks seatud reeglitele tuli sõit sooritada ka vastassuunas ning kahe sõidu keskmiseks kiiruseks tuli 367 km/h – iga hobujõu kohta üks km/h.

Aga sellest ei piisanud – järgmiseks võeti ette Wattmani tava- ehk ilma voolujooneliste kerepaneelideta versioon. Maksimumkiiruseks saadi 372, keskmiseks 349 km/h.

Tööka nädalavahetusega uuendati kolm rekordit ning lisaks loodi kaheksa täiesti uut kategooriat. Kui pandeemia leebub, lubab Voxan järgmisel aastal ka Boliiviasse minna. Eesmärgiks on seatud mõlema suuna keskmiseks kiiruseks saavutada üle 400 km/h.