Videost on näha, et elektrikastika prototüüp veab kümnest kahekorruselisest rongivagunist koosnevat veeremit 1000 jalga, ehk üle 300 meetri.

Kõigepealt veab auto vaguneid tühjana ja siis kordab katset, kui rongivagunitesse on laaditud 42 tavalist, bensiinimootoriga Ford F-150t.

Elektrikastika projekti juhtivinsener Linda Zhangi sõnul oli vagunite kogumass teisel katsel 1.25 miljonit naela ehk üle 540 000 kg.

Ford kirjeldab pukseerimistrikki ühekordse etteastena ja ütleb, et selline "haagis" on kaugelt rohkem kui mistahes seeriatootmise kastika veovõime. Küll aga näitab video, et mingi "pehmo" nende elektrikastikas kah ei ole.

Praegusel hetkel on raskuste sikutamise rekord Tesla käes, mille Model X sikutas 287,000-naela kaaluvat Boeing 787-9 Dreamliner'it ligi 1,000 jalga Melbourne lennujaamas Austraalias möödunud aastal.

See elektriauto prototüüp sikutas 1.25 miljonit naela kaaluvaid rongivaguneid

Alles hiljuti teatas Ford, et ta paneb elektriautode ja isejuhtivate sõidukite arendamisel leivad ühte kappi Volkswageniga. Koostööst saab Ford ligipääsu autohiiglase elektriauto MEB platvormile, mille baasil kavatseb Ford disainida ja ehitada vähemalt ühe Euroopa turu massidele mõeldud täiselektrilise mudeli. Sahistatakse, et selline võiks olemas olla aastal 2023.

Esimene elektrimootori abiga liikuv F-150 hübriid peaks müügile jõudma juba järgmise aastanumbri sees, täiselektriline debüteerib pärast seda.