Koostöös Lexusega pakkisid oma asjad ja astusid uhiuue Lexus UX-i rooli ligi 80 ajakirjanikku ja sotsiaalmeedia mõjukaimat tegelast 15 riigist. Šveitsi jõudes õhtustasid rändurid luksuslikus hotellis, kust juba järgmise päeva varajastel hommikutundidel võeti seltskondlikult ette meeldejääv sõit üle alpide Milanosse.

Särglepa sõnul oli tegemist palju enama kui pelgalt testsõiduga, sest teekond läbi looduskauni Šveitsi, Prantsusmaa ja Itaalia koos luksusliku Lexus UX-iga jättis isegi talle kui kogenud reisisellile kustumatu mulje. "Olen vaba hing ja mulle meeldib kinni haarata kõikidest seiklushimulistest projektidest, mis lähevad kokku minu väärtushinnangutega. Lexus oli vaikne, piisavalt võimas ja äärmiselt mugav ning reisi tegi eriti ägedaks see, et kogeda sai elustiili, mitte vaid autot ennast," kirjeldas Särglep.

Täiesti uudse kogemusena sai Särglep UX-i reisi käigus esmakordselt katsetada hübriidsõiduki juhtimist. "Esialgu oli kummaline, et auto ei tee peaaegu üldse häält ja siis alles gaasi vajutades on kuulda mootori elavnemist. Väga hea ökonoomse lahendusena ei pea seda ise laadima ja sõiduk on võimeline laadima ennast ise näiteks pidurdamise ajal," lausus ta.

Särglepa hinnangul pole tema puhul tegemist niivõrd "autoinimese", küll aga "mootoriinimesega", kes peab lugu mõnusalt kulgevast sõidust. "Auto on ennekõike liikumisvahend, aga kui ikka veedad seal ligi kolmveerand oma päevast, peab see olema mugav ja ökonoomne," nentis ta.