Esialgu eraldati Muski firmale mahajäetud parkla alune maa, kuhu n-ö kopp maasse lüüa ja puur maa alla viia. Washington Posti andmetel pole praegu veel täpsemalt teada, mis plaanid ettevõttel täpsemalt on ja kui suured kaevetööd ees ootavad.

Hyperloop One'i aerodünaamiline kapsel, millega tulevikus inimesi ja kaupa vedama plaanitakse hakata, on kaheksa ja poole meetri pikkune ning konstrueeritud alumiiniumist ja süsinikkiust. Kasutades elektromagnetilist tõukejõudu ja magnetlevitatsiooni peaksid kapslid torudes liikuma peaaegu helikiirusel ehk kiirusega 1120 km/h.

See praegu mahajäetud parkla võibki olla kunagi Hyperloopi liini peatus. Nimelt teatas Musk mullu, et ta on saanud suusõnalise kinnituse Washington DC naaberosariigi Marylandi transpordiametnikelt: neil lubatakse tulevikus rajada Hyperloopi tunnel Washingtoni ja sellest umbes 65 kilomeetri kaugusel asuva Baltimore'i linna vahel.

Aga nagu ikka, on Muskil veel suurejoonelisemad plaanid. Ta on välja käinud praegu ehk ulmelise idee USA idakalda suurlinnu ühendavast Hyperloop-liinist, millega saaks New Yorgist Philadelphiasse, Baltimore'i ja Washingtoni sõita vähem kui poole tunniga.

Hyperloopi testtunnel Los Angeleses

Washingtonis on vaid üks mitmest käimasolevast Muski Hyperloopi projektidest. Näiteks ehitatakse tunnelit ka Nevada kõrbe pinna alla Las Vegase lähistele. Mullu kevadel tehti seal esimene katsesõit kiirusega 70 miili ehk umbes 112 kilomeetrit tunnis, mis sujus edukalt. Järgmises katsefaasis plaanitakse jõuda umbes 400-kilomeetrise tunnikiiruseni.

Vaata videost Hyperloopi Nevada katsetust: