See on vett silma võttev hinnaklass, mis oleks pigem omane suurest Saksa kolmikust pärinevatele linnamaasturitele, mis näivad Volvo kõrval korraga kui sooduspakkumised. Osalt on see ka loomulik, sest oma olemuselt on XC60 hoopis Volvo XC90, mida pakutakse kergemas ja kompaktsemas pakendis.

  • • Valikus on kaks ottomootorit ja kaks turbodiislit, kirsiks tordil aga 407 hj arendav hübriidajam.
  • • Praegu on valikus vaid nelikveolised autod kaheliitriste mootorite ja kaheksakäiguliste käigukastidega.
  • • Baashind Eestis on 47 750 eurot (2017. aasta oktoobris).
Odavaim XC60 on soodsaimast Audi Q5-st 1350 eurot kallim, edastades kättesaadavaimat BMW X3 pea seitsme tuhande euroga ning jäädes alla vaid Mercedes-Benzi GLC-le (+910 eurot) ja klassiliidrist Porsche Macanile (+8770 eurot). Tõsi, võrreldavas võimsuses Audi Q5 ja BMW X3 on Volvole hinna osas lähemal – Q5 on 1350 eurot odavam ja BMW X3 450 eurot kallim – kuid see vahe on väike ja tähendab seda, et tänu sarnastele materjalidele ja autosse peidetud nutikale tehnoloogiale on tagaaetavad (õnnetuseks) ka hinna osas käes. Ja kui seni unistas Rootsist pärinev bränd kutsest sinivereliste ballile, siis nüüd ollakse juba saalis sees.
whatcar.ee

Mõneti meenutab Volvo tegevus viimasel ajal Briti komöödiasarja „Hyacinth Bucket“ peategelase toimetamisi, kus energiast pakatav tuulispask poeks või nahast välja, et end seltskonnas kõrgemale positsioonile hiivata. Ent erinevalt „proua ämbrist“ on Volvol see ka õnnestunud end naerualuseks tegemata. Hiina kapitali poolt 2010. aastal ettevõttesse paigutatud ligi 2 miljardit eurot on hakanud end ära tasuma, sest viimase viie aasta vältel on Volvode müük kasvanud 20% ja ettevõtte kasumlikkus paranenud 50%. Lisaks aitab Volvo Geelyl välja arendada ka Hiina autotootja enese luksusbrändi Lynk & Co.